Poškodilo se Vám zboží zakoupené v našem obchodě? Níže se dočtete, jak zajistit hladký průběh reklamovaného produktu.
Není nic nepříjemnějšího, než když cestovatele zradí nové vybavení. V tomto případě přichází na řadu reklamace vadného kusu u prodejce (podrobné podmínky najdete https://www.cestovatelskyobchod.cz/obchodni-podminky).
Jak reklamovat skrze poštu
Balíček spolu s jednoduchým průvodním dopisem s popisem závady, kopií faktury a číslem Vašeho bankovního účtu (k rychlému vrácení peněz) zašlete na adresu:
Acron Czech, s.r.o.,
Adamova 471/13,
162 00
Praha 6
Potom nám napište na emailovou adresu sklad@acron.cz info, že zasíláte zboží k posouzení reklamace. Tím se kroužek uzavírá a do 30 dnů Vás bude kontaktovat technik z našeho reklamačního oddělení ohledně uznání závady a následném postupu k ukončení reklamačního řízení.
Jak reklamovat osobně na prodejně
Zboží můžete rovněž vrátit osobně na jakékoliv z našich prodejen. Doneste na naší prodejnu poškozené zboží spolu s dokladem o koupi. Prodavač s Vámi vypíše reklamační formulář a do 30 dnů Vás bude kontaktovat technik z našeho reklamačního oddělení ohledně uznání závady a následném postupu k ukončení reklamačního řízení.