Jak vrátit nevyhovující zboží zakoupené na našem webu?

Zjistili jste, že zakoupený produkt Vám nevyhovuje a chcete jej vrátit? = odstoupení od kupní smlouvy
Když cestovatel sáhne vedle nebo mu zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, může jej bez udání důvodů vrátit a to do 14 dnů od přijetí zboží (týká se pouze zboží zakoupeného online na našem webu - podrobné podmínky najdete https://www.cestovatelskyobchod.cz/obchodni-podminky).

Balíček spolu s jednoduchým průvodním dopisem, kopií faktury a číslem Vašeho bankovního účtu (k rychlému vrácení peněz) zašlete na adresu:

Acron Czech, s.r.o.,

Adamova 471/13,

162 00

Praha 6

Potom nám napište na emailovou adresu sklad@acron.cz info, že vracíte zboží. Tím se kroužek uzavírá a v nejbližších dnech očekávejte připsání peněžní částky na Váš účet.

Zboží můžete rovněž vrátit osobně na jakékoliv z našich prodejen.

Jak vrátit nevyhovující zboží zakoupené na našem webu?
Vytvořeno28.12.2023
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení